8 Aralık 2012 Cumartesi

Ouzhan Ft Dj Hatayli & Kalpsiz - Sensiz Olmamam Şarkı Sözleri

  1. Ben sensiz olamam yar yine gel benimle 
  2. Kuşlar çıglık atar sen donmedın yar dıye 
  3. Almaz hasretini çekemez bu beden 
  4. Dön bana gül yüzlü bebek gözlü aşkım 
  5. Aglarım gizlice ama yıne sen yoksun 
  6. Bu canım bebegım yoluna kurban olsun 
  7. Anladım kı sen benım gozbebegımsın 
  8. Barı son bır kez sarıl bana askım 
  9. Bende kaldı gozlerin ve bende saklı hislerin 
  10. Gızledım ve ozemınse her dakıka duslerımde 
  11. Beklemekte güzel ancak ellerinde yok ellerimde 
  12. Bır kelepçe vursalarda mahkumum ben gözlerinde 
  13. Saramadım kollarımda aglarım ben tek odamda 
  14. Son bir dalda aradım yarim yek dumanlı gozlerini 
  15. Kaybettim ben benligimi sana gelen bu sokaklarda 
  16. Banklarda sabahlarken tutan yoktu ellerimi 
  17. Daglasan ne farkeder gozlerimdeki bu filmi 
  18. Yapabilirsin ancak su toplamaz bu kalbim bil ki 
  19. Sanki bir heves gibi görüp bu askı sen harcadında 
  20. Olmadı bak ben hala kalbimden senide atamadım 
  21. Sözlerimde hep isyan ve kalbimde yine gül açsan 
  22. Ellerimde papatya ile gözlerinde bir açsam 
  23. Dalmamak uzere son kez gozlerımı kapasam 
  24. Ve anlamazsın hala tabutumun basında aglasan 
  25. Ben sensiz olamam yar yine gel benimle 
  26. Kuşlar çıglık atar sen donmedın yar dıye 
  27. Almaz hasretini çekemez bu beden 
  28. Dön bana gül yüzlü bebek gözlü aşkım 
  29. Aglarım gizlice ama yıne sen yoksun 
  30. Bu canım bebegım yoluna kurban olsun 
  31. Anladım kı sen benım gozbebegımsın 
  32. Barı son bır kez sarıl bana askım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder