19 Aralık 2012 Çarşamba

Ouz-Han - Ben Ağlarken Şarkı Sözleri + Video Klip

SeninLe Bütün Gururumu SiLdim
icimdeki DuyguLar Senindi
Benim icin Yasama Sebebimdin
Simdi Gidiyorum Benim DegiLsin

Ben AgLarken Sen Uzak Dur
Git OnunLa Bir MutLu Yuvani Kur
Eger iLerde Bir Gün Askim
OgLun OLursa Adini OGUZ Koy

Ben AgLarken Sen Uzak Dur
Git OnunLa Bir MutLu Yuvani Kur
Eger iLerde Bir Gün Askim
OgLun OLursa Adini OGUZ Koy

imkanLari ZorLamak Mi Gerekir
Bazi SeyLeri Geri ALmak icin

Bazen Düsünüyorum Kendime
NasiL OLurda Kaybettim Diyerek
DeLi Gibi Yürüyorum Önümü Göremeden
Adini BiLe SiLiyorum iste Sevmeden

SeninLe Bütün Gururumu SiLdim
icimdeki DuyguLar Senindi
Benim icin Yasama Sebebimdin
Simdi Gidiyorum Benim DegiLsin

Ben AgLarken Sen Uzak Dur
Git OnunLa Bir MutLu Yuvani Kur
Eger iLerde Bir Gün Askim
OgLun OLursa Adini OGUZ Koy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder